marshmallowz » Blogg » MOTIVASJON TIL TRENING

MOTIVASJON TIL TRENING

Hei alle fininger! 

Jeg har fått en del spørsmål på bloggen angående hvordan man kan få motivasjon til å trene. Jeg selv, må bruke lang tid for å planlegge og gjøre alt til rette før jeg gjør meg klar til å starte med en ny type trening. Og jeg har idag brukt litt tid på å få ordnet dette. Denne gangen så har jeg valgt å lage en hau med lapper. På alle lappene står det forskjellige korte treningsøkter som jeg skal gjøre, og det fungerer slik at jeg trekker en lapp opp av skålen - og det som det står på lappen må jeg da gjøre! Itillegg så har jeg kjøpt meg en ny skrivebok, hvor jeg etter treningsøkten teiper inn alle lappene for dagen sånn at jeg får en slags oversikt over hva - og hvor mye jeg har trent. Og itilleg så gir det meg mer motivasjon til å gjøre det!! Du kan velge selv hvilke treningsøkter du vil ha i skålen din. Jeg har som sagt kun små og kjappe treningsøkter - dette motiverer meg da til å trene enda mer. De treningsøktene jeg har valgt er : 10x tåhev, 10x brohev, 10x utfall, 10x steg opp på krakk, 10x deadlift, 20x vektløft (10pr. arm), 10x knebøy og 2-3m sykling. Gidder du ikke skrive på så mange lapper, så kan du jo eventuelt skrive på dataen og deretter skrive det ut! Ingen unnskyldninger her! :) Husk at: "Any exercise is better than no exercise" !!



Utstyret jeg bruker når jeg trener er forresten: en liten krakk, trim-sykkel, treningsmatte og 1kg vekter (heheh)! :) Goodluck!

Ingen kommentarer

Skriv en ny kommentar

Jeg er en 16 år gammel jente fra en liten øy i Rogaland! Jeg går i 1 klasse, på studiespesialisering. Denne bloggen handler generelt om livet mitt. Kommer til å skrive en del om trening, klær og mat ettersom det er de tingene jeg interesserer meg for, og som er store deler av livet mitt! Ellers skriver jeg om alt som faller meg inn.

Kategorier

Arkiv

hits